Marin Jurjević o svemu

< ožujak, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2023 (1)
Studeni 2023 (3)
Svibanj 2023 (1)
Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (1)
Lipanj 2022 (2)
Svibanj 2022 (2)
Lipanj 2021 (2)
Svibanj 2021 (1)
Travanj 2021 (2)
Studeni 2020 (1)
Rujan 2020 (1)
Lipanj 2020 (3)
Svibanj 2020 (2)
Ožujak 2020 (1)
Studeni 2019 (2)
Listopad 2019 (3)
Rujan 2019 (2)
Kolovoz 2019 (2)
Srpanj 2019 (2)
Lipanj 2019 (1)
Studeni 2018 (1)
Listopad 2018 (1)
Rujan 2018 (1)
Srpanj 2018 (2)
Svibanj 2018 (3)
Travanj 2018 (3)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (2)
Siječanj 2018 (1)
Travanj 2017 (4)
Ožujak 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Studeni 2016 (2)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (4)
Ožujak 2016 (5)
Veljača 2016 (9)
Siječanj 2016 (1)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (3)
Veljača 2015 (1)
Rujan 2014 (1)
Svibanj 2014 (1)
Travanj 2014 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Informacije građanima

Linkovi
Dišpet- Fanzin Foruma mladih SDP-a Split
SDP Split
Forum mladih SDP-a Split
Blog.hr
Marija Lugaric
Nenad Stazic
Davorko Vidovic
Zoran Milanović
SDP
Sabor RH

Counter
Get a Counter

23.03.2014., nedjelja

ZVIZDA MATERINA

Ujme oca i Sina i Duva Svetoga !

Ma ča se tot zlamenujete šjora File...rečen ja stavljajući joj na stol škatulu datuli iz Irana.

Ma di te crni đava nosija lipo doli u Perziju....i to poslin svega, poslin operacjuna....s oton novon jetron ?!

Ne...nego ću sad do kraja života stat doma i samo sidit na kauču i gledat televiziju ! Taman posla !

Omar san ja znala da si ti pinku rebambija....ma nisan znala da si toliko maka?

Ajde, pustite Vi to....kušajte Vi ove datule pa onda govorite...A mogli ste se mašit i Vi šjora Ane, Ča ste tako razrogačili oči ? Neće Vas one ujist ! Oli niste nikad vidili datule ?

A bome i nisan...oglasi se , onako ispod glasa...šjora Ane koja je bila svratila kod šjore File na kavu i bokun ćakule i ogovaranja onih kojih tu trenutno nima.

Ja ti, sinko moj, jin samo smokve, prsake, catu, barakokule i groozje. Njanka se ne denjan jist ni jabuke joli oni ananas a troke ote tvoje datule. Nisan ji nikad ni vidila prin....

Ajde, ajde...vidit će te kako su slake !

Prva komadić otkine šjora File, onako s kraja o datule...pa ga stavi u justa i ka neki filozof i puno pametno čejade...nabora čelo, zakoluta jočiman i stane polako zamišljeno žvakat oti bokunić datule....a šjora Ane je gledala u nju otvoreni justa i očiju ka Sveti Toma u prajca....

I...?!

Bogami si dobro reka. Slake su ka cukar...A ti znaš da uz slako gre i prošek...Moga si donit kvarat onega hvarskega...Ne bi ti ruka bila usala...A znan ja da ga kod tebe uvik jema.

Za njon odma otkine komadić i šjora Ane i naravno , sve begenavajući, počme mljackat justima i nekako zadovoljno mumljat....

A jemate prav šjora File...Zbilja nisu za bacit. Ma kušat ću baš još komad .

Ma za Gospu Blaženu uzmite cilu datulu...ča ji tako čokate ka da su sir iz mišine....

Ma dobro govori Marinko...oglasi se zadovoljna šjora File, vaja ji kušat onako cile, u komadu.

A dobro kad Vi kažete, pomirljivo će šjora Ane i strpa cilu datulu u usta sva se nikako pritvorivši ka u malo dite koje je dobilo lizu joli slaju - pa sad gušta....

Ja brzo šmugnem kroz vrata do svog stana , omar priko puta i vratin se s po boce prošeka...koliko mi je bilo ostalo.

E mora se datula zalivat prošekom, mora, rečan ja zadihano.....Dajte dva bićerina šjora File. Ja ga ne smin ni liznit ali Vi, Bogu fala, morete i tribate. To je živo zdravje. Ma prava likarija....Dekot koji je stiga drito s Hvara. Ka da je iz apoteke !

A smi li se doli, u Iran, pit potla datuli, a ?

E ne smi, doli su drugi obićaji i vira jin to brani.

Je, je čula san ja to do jedmega našega susida profešura...A to je velika šćeta....ali ne daj Bože da se ja gren mišat u ote stvari - reče ona mašući svojon takjicon o ruke nikako ukoso ka da je prisikla fetu zraka...dajući tako na znanje koliko je ona shvatila da se u te stvari najboje ne mišat jerbo ju je život naučija da je najzdravije držat se šta dalje od velike pulitike....koju ionako baš dobro i ne razumi .

A iz kojega su dila Irana ove datule, jedva promumlja šjora Ane, koja je izgleda zaboravila stavit dentijeru pa joj ni bilo lako žvakat datule - makar su ove bile lipe, podatne i meke.

Iz Isfahana...To Van je jedno ćudo od grada s najlipšim moston na svitu. To se ne more opisat. Triba ga vidit....A da ne govorin o drugin stvarima, đamijama, kulama, palačama...i o sto drugi ćuda. U temu gradu je i drugi po veličini trg na svitu. Omar je iza onega u Pekingu - ali je najveći ako se računa da je cili ograđen kućama. palaćama, đamijama i bazaron ispod kaskadi. Ja sam tamo bija dva puta do sad a moga bi ić još sto puti i ne bi moga sve obać i vidit !

Ma vidi ti, ko bi reka to....dignuvši obrve zausti šjora File i strusi veselo bićerin prošeka u grlo ....Ma da te ne znam, ne bi ti povirovala.

Eto ti ga na...A bi li ste mi povirovali da Van kažen kako tamo jema i kršćanski crikvi, sinagoga i ča ja znan čega još. Da najviše jema muslimani, ali da su tu još i zaratostrajianci, kršćani i židovi. Da su po ton virskoj pripadnosti zastupjeni i u parlamentu....da su judi puno jubazniji vengo ovod kod nas i da još tvrdidu kako su Rvati u stvari odozdol...iz Perzije i da smo mi jedan jedincati narod ali ka nika različita plemena.

Deboto san se izvrnila sa katrige...Ma ča to prkljaš . mulac jedan ?!

Ajme meni šjora File....Pa i kod nas jema povisničari koji tvrdidu to isto...Pa Vi sad budite pametni ?!

Ma dobro govoriš Marinko makar si i ti iz otega divjega svita pulitike di jema lažovi ka škaje. A jopet tebi nikako ipak virujen.

Fala in....A je li to zarad ovega prošeka...bocnen je ja ?!

Nemoj da te sad bombizan drito u tu čoravu čivericu, tovare jedan da bi li tovare spliski. Fala ti Bože da san sa Šolte a ne iz ovega ludega grada !

Ajde, ajde...samo san se šalija...pa šta Van je !?

Ma dobro i ja san se šalila da si čorav...nakrivi glavu ona i onako potiho, gledajući me stisnutim očima, doda : Ma isto nosiš te očale su caklima debelin ka da su dno o botilje...Ali neka ti uvik bude upomoć naša Sveta Luce....zaštitnica čoravih i onih ča bidni jemadu problema s vidon...recimo, ka ti !

Eto ste me omar proglasili invalidom !

Osib, Isus i Marija ! Ma oslipila ja kobogda ako san ča lošega mislila...počme se ona tuć svojon košćaton šakon u ona svoja kokošja prsa. Znala san ja daš ti na kraju sve izventat i okrenit naopako...Nikad o tebe judsko čejade....Uvik političar..... i to s debelin očaliman i tujon jetron ! Naravski, zdrav ka cekin !

Ma ostavite se pulitike šjora File !

A dobro si me sitija. Jema li doli u Perziju hadezeja. Jemadu li doli Karamarka ?

Ma nima tamo ni hadezeja ni esdepeja ni drugi stranak ka kod nas. Tamo je to sve drugovačije !

Oooooo......To mi je drago ćut. Znači more se doli bez straja duperat crvena zvizda petokratka ?!

A more, ča ne bi mogla ! I ne reče se petokratka vengo petokraka, tako da znadete !

Ma vidi ti vele pameti u našega Marinka...Sve on zna najboje...A mi smo svi ka injoranti i cukuni...La te vojo !

Nisan Vas ja tij poć vriđat. Nemojte se sad tot bez veze šticavat !

Ma jebe se mene ča se ti činiš pametan...jerbo se ti moraš pritvarat da si pametan, ka i svaki političar....a ja sam, da ti se pofalin, pametna od rojenja i bez tih tvojih skuli. Uostalon svako malo čujen kako je niki političar izventa da je zavrsija niku velu skulu joli je falsificira svoju diplomu. Morete gujicu otrat s tin vašin falšin diplomaman. Ionako ne morete bit veci kreteni vengo ča jeste.

Asti ga sto ! Ča je sad ovo ?

Nego ča !? Pa kome more past na pamet poć zabranjivat crvenu zvizdu ? Samo zvizdunu ! I to teškemu zvizdunu - da ne kažen koju goru, jer mi vira i materin i čačin odgoj, Bog jin da pokoj vićni, to branidu !

Pa je....

Ma koja pamet to more samo izventat ? Pa taj kretino bi i križ sutra zabranija zaraj Inkvizicije joli oni konkvistadori ča su potaracali bidne indijance u onu tvoju Južnu Amerika. Ma koji lude to more reč ? Pa meni je po roda poginilo braneći Rvacku i Šoltu od talijanci, čerkezi, njemac i pitaj Gospu Blaženu koga...a sve s crvenon zvizdon na kapi. I ča su oni sad ? Zločinci !I još čujen da je on, ka, niki profešur o povijesti...!

Pojma nemam...

E moj Marinko, još ti nisi izaša iz bumbaka....još ti ne znaš ni po mise. Zato ja sve take šajen drito u zvizdu materinu pa neka se lipo vrate tamo odakle su i došli !




- 08:46 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.